sobota, 21 lutego 2015

Dziękuję -lift

Zliftowałam się Klik
Tekturkowe serduszka przykleiłam do drucików.
Pokryłam farbką akrylową, tapując, by otrzymać chropowatą strukturę. 
Potem wtarłam złoty perfect pearls i pokryłam preparatem glossy accent.
Tło to papier MajaDesign Vintage spring basics 7th of April
Grafika Lemoncraft





D - jak Dowolny
u mnie karminowy 



PaperConcept Wyzwanie 1 Praca z sercem
Użyłam zakupionej w sklepie maszynki Evolution
i kosteczek samoprzylepnych 3d

DSC02877

PODPIS

14 komentarzy:

  1. Piękna kartka:) A ten czerwony kwiat! cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Widzę że nie tylko ja tak robię ;) jak coś polubię - formę, styl, kolorystykę to robię w niej do upadłego :) aż mi bokami np patchworkowe tło nie wyjdzie:) Nad Twoimi kartkami to siedzę i myślę co by tu konstruktywnego napisać, bo one mówią same za wszystkie słowa, więc każde wydaje mi się zbyt banalne by opisać ich urok. Świetna grafika ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten bukiet kwiecisto-serduszkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło! I bukiet niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko dopasowane w 100% . Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna karteczka! Twoje kwiaty są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka :) Podobają mi się kompozycja i kolory. Kwiat jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna! i bukiet rewelacyjnie skomponowany:) dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna kompozycja kwiatowa, całośc rewelacyjnie dobrana

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna kartka :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca, przepiękne kwiaty! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PaperConcept :)

    OdpowiedzUsuń